گام ششم:شناسایی رقبا

اینکه رقبا  را تا چه اندازه میشناسید نیز یکی از موضوعاتی است که نباید  کم اهمیت جلوه داده شود زیرا یکی از مهم ترین گام ها در تهیه استراتژی محسوب می شود.

 رقبایی که باید بشناسید و مورد بررسی قرار دهید به سه دسته تقسیم می شوند:رقبای مستقیم، رقبای غیر مستقیم،‌شرکت های رقیب تازه وارد.شناخت رقبا در تهیه استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کمک می کند. اگر در یافتن و شناخت رقبایتان اینطور به مساله نگاه کنید که اگر شما نبودید چه کسی نیازهای مشتریانتان را تامین می کرد.

 

 


استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ايراکد-مجتمع برنامه نويسي ايرانيان نرم افزار رایگان شرکت علم و صنعت Fashion کارآفرینی Robin Sara بزن باران کانون معلولان منطقه 19 کفپوش خودرو