گام سوم:طراحی تاکتیک ها

تاکتیک ها، ترسیم کننده مجموعه فعالیت های خاص به کارگرفته شده برای اجرای یک استراتژی خاص می باشند.در بازاریابی، تاکتیک ها با هفت عنصر کلیدی تعریف شده اند که اغلب به عنوان آمیزه بازاریابی مورد اشاره قرار گرفته اند؛ محصول، خدمت، برند،قیمت،مشوق ها، ارتباط و توزیع. این تاکتیک های بازاریابی نشان دهنده تصمیمات بازاریابی کلیدی هستند که یک استراتژي  بازاریابی محصول پیشنهادی را در بردارند.


استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اخذ ویزا موفقیت در کنکور در 3 ماه( خط ذهنی من ) سایت متین معینی ســاعت شلـــــــوغی سارب النصر Dan پاییز وارونه کسب و کار