گام پنجم: شناسایی کنترل ها

عدم اطمینان و پویایی های مرتبط با اغلب بازارهای کسب و کار ایجاب می کند که شرکت ها به صورت مستمر، عملکرد خود را ارزیابی نموده و بر تغییرات موجود در محیط نظارت کنند.مطابق با این امر، کنترل های بازاریابی به دو کارکرد کلیدی خدمت می کنند:برای ارزیابی پیشرفت شرکت به سمت هدف خود و برای تحلیل تغییرات در محیطی که در آن شرکت فعالیت می کند.


استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رمز ارز و ارز ديجيتال فرکتال هنر مشاوره تبلیغات و بازاریابی زبان قرآن دانلود فایل نگین در جستجوی زمان از دست رفته ابنما هارمونیک موزیکال پارک هفت تیر اندیمشک خوزستان کانون تبلیغاتی بهنما | 28426529 021