ضرورت استراتژی دیجیتال مارکتینگ
از آنجا که یکی از اهداف بازاریابی این است که آن چیزی را که ضروری نیست، بفروشد؛ بدون تردید آشنایی با مدیریت استراتژیک بازاریابی خالی از لطف نخواهد بود.در حالیکه با توجه به اامات زندگی در دهکده جهانی،روز به روز ارتباط کشور ها از طریق بازرگانی بین المللی بیشتر می شود و کسب و کارها با محوریت و تمرکز بر نوآوری و بازاریابی موفق میشوند یا شکست میخورند نقش استراتژيک بازاریابی دیجیتال روز به روز بیشتر میشود.
در کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی به طور ویژه به این موضوع مهم پرداخته شده است.
از جمله مزایای این کتاب بیان مطابقت شیوه ای کاربردی و آسان است که به نحوی آن را از سایر کتابهای منتشر شده در این حوزه جدا می کند.
درباره این سایت