تاکتیک ها،‌ترسیم کننده مجموعه فعالیت های خاص به کارگرفته شده برای اجرای یک استراتژی خاص می باشند.

در بازاریابی، تاکتیک ها با هفت عنصر کلیدی تعریف شده اند که اغلب به عنوان  آمیزه بازاریابی مورد اشاره قرار گرفته اند؛

محصول

قیمت

مشوق ها

ارتباط

خدمت برند

توزیع

این تاکتیک های بازاریابی نشان دهنده تصمیمات بازاریابی کلیدی هستند که یک استراتژی بازاریابی محصول پیشنهادی را در بردارند.


استراتژی دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

svar1395 خرید اینترنتی دیوارپوش داده کاوی، آمار، تحقیقات بازار ماثرآثار پیشگام رایانه سایت رسمی سیبمو فایل Melissa Ellen اطلاعات شبکه کلينيک کاشت مژه